Ziekmelden of verlof aanvragen

Als een kind 5 jaar wordt, start de leerplicht. Dan moet het naar school en zijn de ouders verplicht om hiervoor te zorgen. Het kan natuurlijk voorkomen dat een kind een keertje ziek is, of een speciale reden heeft om even niet naar school te kunnen. Hieronder leest u meer over ziekmelden en verlof aanvragen.

ziekmelden, verzuim en verlof de dapper

Ziekmelden

Als uw kind ziek is of om andere geldige reden niet naar school kan, geef dat dan het liefst in de ochtend tussen 08.00 uur en 08.30 door aan onze administratie (020 693 91 00) of geef de absentie door via Social Schools.

Bijzonder verlof aanvragen

Voor bijzonder verlof buiten de standaard vrije dagen en vakanties moet speciale toestemming worden gevraagd. Dit kunt u doen bij onze administratie. U kunt de formulieren ook zelf downloaden. Toestemming moet worden verleend door de directeur.

Aanvaagformulier vakantieverlof

Verlofformulier gewichtige omstandigheden