Gezonde school

Fit en gezond zijn is erg belangrijk. Onze school heeft het vignet Gezonde School. Dat betekent dat we voldoen aan de kwaliteitscriteria die zijn opgesteld door deskundigen. We besteden veel aandacht aan een gezond eetpatroon en een sportief leven. Kinderen die veel bewegen, presteren beter in bijvoorbeeld lezen, spellen en rekenen.

de dapper vignet gezonde school

Gratis fruit en gezonde lunch

We bieden extra’s voor kinderen die dat nodig hebben. Ook helpen we gezinnen die hier hulp bij kunnen gebruiken. We zorgen dagelijks voor gratis fruit en een gezonde lunch, deze wordt door onze ouders klaargemaakt.

Bewegen en sport

We zijn een gecertificeerde sport-actieve school met het themacertificaat Bewegen en sport. Dit alles past goed waar wij voor staan op de Dapper, op het gebied van bewegen en gezondheid.

de dapper gezonde school