Talenten ontwikkelen

Wij dagen onze leerlingen tijdens schooltijd én daarna zoveel mogelijk uit om te ontdekken wat ze leuk vinden en waar ze goed in zijn. Zo kan iedereen zijn talenten ontwikkelen!

De Talententent

De Talententent van Dynamo biedt de kinderen kunstzinnige en sportieve naschoolse activiteiten om zo hun eigen talenten te ontdekken. Iedereen kan meedoen!

Er wordt gewerkt met professionele vakdocenten. Zo krijgen kinderen de kans om te ontdekken wat ze leuk vinden en hun talenten te ontwikkelen. Ze kunnen zich uitleven in diverse sporten (o.a. atletiek, volleyball, kickboxen, judo), kleuterdans, kleutergym, koken, techniek en knutselen.

De naschoolse activiteiten zijn 1 euro per les (blok is meestal 8 à 10 lessen) en is gratis voor stadspashouders.

Bekijk alle naschoolse activiteiten voor kinderen in Amsterdam Oost op: https://talententent.nl/talententent-overzicht/

de dapper talenten ontwikkelen

De Rode Loper op School

Cultuur loopt als een rode draad door onze school. Dat is ook niet zo gek met zoveel diversiteit. De Rode Loper op School biedt basisscholen in Amsterdam-Oost e.o. een lesprogramma in beeldende vorming, cultureel erfgoed, muziek, film, fotografie, taalkunst, dans, theater en drama. Er worden verbanden gelegd tussen de kunsten en het onderwijscurriculum. Kennismaken, inspireren, onderzoeken, verdiepen en begrip dus.

De Dapper maakt jaarlijks een selectie van verschillende activiteiten. We proberen deze te laten aansluiten op thema’s waar we op dat moment mee bezig zijn.

de dapper talenten ontwikkelen