Schooltijden

schooltijden de dapper

De Dapper werkt met een continurooster. Dat betekent dat de schooltijden gelijkmatig zijn verdeeld over de week, voor alle groepen.

maandag: 08.45 – 14.15

dinsdag: 08.45 – 14.15

woensdag: 08.45 – 14.15

donderdag: 08.45 – 14.15

vrijdag: 08.45 – 14.15

De deur gaat open om 8.35 uur. U mag met uw kind mee naar binnen. Om 14.15 wordt uw kind naar buiten gebracht door de leerkracht. U wordt verzocht om buiten op uw kind te wachten.

Pauzes

In de ochtend pauzeren de kinderen altijd met fruit en water, daarna wordt er een kwartier buiten gespeeld door de kinderen van groep 3 t/m 8.

Met de lunch eten de kleuters altijd gezellig in hun eigen klas met een overblijfouder. De groepen 3 t/m 8 lunchen in twee shifts, ze lunchen in de klas samen met de eigen leerkracht.

Voor- of na de lunch mogen de kinderen lekker buiten spelen en is er naast de overblijfouders, altijd nog 1 leerkracht aanwezig op het plein.

Op maandag, donderdag en vrijdag zijn er bovendien meerdere spelbegeleiders aanwezig van de gemeente. De kleuters hebben hun eigen buitenspeeltijden op hun eigen plein.